Dag 4, Yogjakarta

20 april 2017 - Jogjakarta, Indonesië

Op deze donderdag zijn we met de trein naar Yogjakarta in midden-Java gereisd. Het was een lange rit van bijna 500 km van half 9 tot 4 uur 's middags. Wel heel mooi en comfortabel, letterlijk en figuurlijk eerste klas. Onderweg kregen we koffie en een warme lunch en het uitzicht op o.a. rijstvelden was prachtig. Nadat we hadden ingechecked bij het Atrium hotel waar we de komende 3 nachten verblijven zijn we naar een voorstelling gegaan van het Ramayana ballet In combinatie met een Javaans buffet. Erg leuk!
Morgen om 6 uur weer uit de veren, dus op tijd naar bed.

1. Adrie:
    20 april 2017
    Jullie hebben er de sloffen wel in zo te zien. Geniet van alle moois. Frans naar ballet, dat had ik niet zo gauw verwacht...
    Uitrusten doen jullie wellicht thuis. Om 06:00 uur al uit de veren, 't is niet niks.
    Groetjes, ook van Diny
  2. Wike:
    21 april 2017
    Leuke hoor jullie reis te volgen. Is voor mij deja vu dus met weinig woorden waan ik me terug. Veel plezier en eet smakelijk. Ik vond tenminste het eten een hoogtepunt.