Oversteek naar Vancouver Island

19 juni 2016 - Campbell River, Canada

17 juni.
We hebben vandaag een reisdag genomen zodat we op tijd bij de ferry zijn. Onderweg nog wel ff een pauze voor de koffie en we staan om half 1 in de rij. De tweede ferry gaan we mee. Om half 3 zijn we op Vancouver Island en nemen een camping in Nanaimo waar we aangekomen zijn. Nog een beetje relaxen deze dag. Het weer knapt weer op aan het eind van de dag.

18 juni
We zijn vandaag naar Campbell River gegaan. Een aardig plaatsje. 's Middags zijn we een begin van de route naar Tofino gaan maken. We overnachten nu op camping Coombs country campground. Een grappige camping. De aanwezigen lijken allemaal familie van elkaar te zijn. Een gemoedelijke sfeer waar veel kan. Er lopen veel konijnen los rond en je verwacht dat elk moment een cowboy een line-dance voorstelling komt doen. Maar helaas het blijft bij dagdromen. Opnieuw knapt het weer weer op aan het eind van de dag. Morgen nog een bewolkte droge dag maar daarna gaat de temperatuur weer omhoog en komt de zon weer meer

1. Helma:
    19 juni 2016
    Had je zelf geen line-dance voorstelling kunnen starten? Nog een weekje prachtige indrukken opdoen! Geniet er maar van.
  2. Jack en Anny:
    20 juni 2016
    Jullie zien zo wel veel, zo'n campertje is toch wel makkelijk.
    Misschien kan Frans een cowboydansje doen voor jou!!!
    Groeten Jack en Anny